Centrum Papieru
Telefon do nasTELEFON
12 411 94 96
Ocena sklepu
Nasze certyfikaty
  • {$partner.title}
  • {$partner.title}
  • {$partner.title}
Obecni w serwisie

HP CarePack DesignJet T1500 36" 1 rok POLISA POGWARANCYJNA z 4 godzinnym czasen reakcji U7Z99PE

HP
HP CarePack DesignJet T1500 36" 1 rok POLISA POGWARANCYJNA z 4 godzinnym czasen reakcji
6100,00 zł 4959,35 zł netto Dodaj do koszykaDo koszyka

Zapytaj o produkt
Kod produktuU7Z99PE
Dostępność Magazyn
Koszt wysyłki13,99 zł
Na terenie Krakowa0,00 zł
Ilość:

HP CarePack DesignJet T1500 36" 1 rok POLISA POGWARANCYJNA z 4 godzinnym czasen reakcji

- CarePack do: DesignJet T1500 36"
- Czas trwania kontraktu: 1 rok
- Serwis w miejscu instalacji
- Czas reakcji: do 4 godzin od zgłoszenia
- Dostępność: 13 godzin / 5 dni w tygodniu
- Pakiet elektroniczny
- Polisa pogwarancyjna

Usługi, dzięki którym firma jest zawsze gotowa do pracy

Usługi HP Care Pack wydłużają czas pracy urządzeń bez przestojów oraz zwiększają ich wydajność i zwrot z inwestycji.

Łatwe do nabycia i praktyczne pakiety usług HP Care Pack w ekonomiczny sposób rozszerzają warunki standardowej gwarancji. Ograniczają ryzyko wystąpienia przestojów, oferując różne poziomy obsługi serwisowej — od poziomu podstawowego do poziomu o znaczeniu krytycznym.

 

Rodzaje usług serwisowych:

  • Usługi HP Care Pack można nabyć do nowych urządzeń HP w momencie ich zakupu lub osobno.
  • Do wielu urządzeń można dokupić pogwarancyjne pakiety serwisowe, które przedłużają i rozszerzają opiekę serwisową po wygaśnięciu oryginalnej gwarancji.
  • Przy zakupie urządzeń wyższej klasy warto pamiętać o usługach instalacyjnych i wdrożeniowych.
  • W naszej ofercie znajduje się również szeroki wachlarz usług edukacyjnych.

 

Najważniejsze cechy usługi:

  • Zdalna pomoc i diagnostyka problemu
  • Obsługa w miejscu instalacji
  • Koszty materiałów zawarte w cenie usługi
  • Opcje poziomów usług z różnymi oknami serwisowymi i czasami reakcji
  • Praca do momentu rozwiązania problemu
  • Zarządzanie procesem rozwiązywania problemów
  • Dostęp do elektronicznych baz informacji i internetowych usług wsparcia technicznego
  • Elektroniczne, zdalne monitorowanie i wsparcie, w zakresie standardowej konfiguracji (dla obsługiwanych produktów)
  • Przegląd konserwacyjny (opcja)