Facebook


telefon: 12 411 94 96
Facebook       YouTube    XXL FOTO

Regulamin sklepu internetowego Centrum Papieru

Regulamin sklepu internetowego Centrum Papieru

A. Zamówienie

 

1. System sprzedaży internetowej pozwala na złożenie zamówienia z terenu całej Polski.

 

2. Aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo, przed złożeniem zamówienia należy się zalogować.

 

3. Logowanie dostępne jest dla osób posiadających profil w naszym systemie. Założenie takiego profilu jest bezpłatne i trwa około 1 minuty.

 

4. Bezpośrednio po złożeniu zamówienia otrzymuje ono status "przyjęto". Zamówienie takie trafia do administratora systemu oraz do Twojej Historii Zamówień. W Historii Zamówień gromadzone są informacje o wszystkich Twoich zamówieniach internetowych oraz istnieje możliwość śledzenia aktualnego stanu realizacji zamówienia (numer przesyłki, data i godzina wysłania, nazwa firmy kurierskiej, miejsce znajdowania się przesyłki).

 

5. Po przyjęciu zamówienia przez administratora, sprawdzana jest dostępność towaru. Następnie pracownik sklepu informuje Cię telefonicznie o dostępności towaru, potwierdza złożenie zamówienia i ustala szczegóły oraz sposób jego realizacji.
Większość asortymentu oferowana w naszym serwisie dostępna jest "od reki" z naszego magazynu sklepu firmowego w Krakowie. Jednak czasami, zwłaszcza w przypadku zamówień nietypowego produktu istnieje konieczność jego sprowadzenia. Wówczas termin realizacji może przedłużyć się o kilka dni.

 

6. UWAGA: Zamówienie realizowane jest dopiero po jego potwierdzeniu telefonicznym lub mailowym przez naszego pracownika. Podane ceny, do momentu ich potwierdzenia, mają charakter jedynie informacyjny a zestawienie towarów nie stanowi wiążącej oferty handlowej.


B. Dostawa

 

1. Klient składający zamówienie w naszym systemie ma możliwość wyboru firmy spedycyjnej. Na terenie administracyjnym Krakowa towar dostarczany jest bezpłatnie (przy zamówieniu netto powyżej 150zł).

 

2. Główną firmą spedycyjna realizującą nasze przesyłki poza Kraków jest firma Siódemka, http://www.siodemka.pl. Istnieje także możliwość wysyłki Pocztą Polską. Przesyłki takie są tańsze lecz istnieje ograniczenie wagi przesyłki (przeważnie do kilku kilogramów) oraz dłuższy czas dostawy.

 

3. W przypadku konieczności wyboru innego spedytora (np. takiego, z którym mają Państwo podpisaną umowę), należy uwagę taką zamieścić w czasie składania zamówienia.

 

4. Cennik dostaw dla paczek o standardowych kształtach zawiera strona Dostawa.

5. Stan zgodności zamówienia z przesyłką należy sprawdzić przy kurierze.
Wszelkie braki należy zgłosić nam w ciagu 24h.

 

C. Sposoby płatności, faktury VAT

 

1. Płatności za zamówiony towar można realizować w formie pobrania - przy odbiorze paczki - bezpośrednio kurierowi lub jako przelew (potwierdzona przedpłata) na nasze konto bankowe.

 

2. Klienci posiadający status Stałego Odbiorcy mają również możliwość płatności przelewem po odbiorze towaru.



3. Płatność za towar prosimy kierować na konto firmowe:

 

Centrum Papieru
Bank PKO SA
Nr: 76 1240 4878 1111 0000 4716 4491

 

4. Wraz z towarem Klient otrzymuje fakturę VAT za zakupiony towar.

 

5. Jeżeli nie była wcześniej podpisywana zgoda na wystawianie faktur bez podpisu wystawcy - klient powinien podpisać załączoną kopię faktury i odesłać ją na adres firmy Centrum Papieru, ul Wolska 2c, 30-663 Kraków.

 

D. Gwarancja, realizacja gwarancji

 

1. Wraz z fakturą VAT klient otrzymuje gwarancję na zakupiony towar. Gwarancja taka w zależności od rodzaju towaru jest naklejana na oryginalne opakowanie produktu lub dostarczana jako odrębny dokument.

 

2. Realizacja gwarancji Producenta (np. drukarek HP, aparatów cyfrowych itp.) odbywa się w Autoryzowanych Punktach Serwisowych Producenta na terenie całego kraju.
Informacja o Autoryzowanych Punktach Serwisowych znajduje się na wydruku gwarancji oraz na stronie internetowej producenta.

 

3. Realizacja gwarancji wystawionej przez firmę Centrum Papieru realizowana jest w siedzibie firmy:

 

Centrum Papieru
ul. Wolska 2c
30-663 Kraków
tel: (012) 411-94-96

 

4. Dodatkowo, zgodnie z aktualnymi zapisami prawnymi, Klient, ma możliwość odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu towaru w ciągu 10 dni od daty jego wysyłki.
Warunkiem przyjęcia takiego zwrotu jest dostarczenie towaru w oryginalnym opakowaniu, w stanie nienaruszonym. Firma Centrum Papieru zwraca wartość zakupionego towaru.

 

5. UWAGA: Każdorazowo przed wysyłaniem towaru do firmy Centrum Papieru, konieczne jest zgłoszenie tego zamiaru telefoniczne. Zastrzegamy sobie możliwość nie odebrania przesyłki o której wysłaniu nie jesteśmy wcześniej poinformowani.

 


 

E. Postanowienia końcowe

 

1. Wszelkie gromadzone dane Klientów przeznaczone są wyłącznie do celów realizacji zamówienia i nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy Klient ma możliwość wglądu i edycji swoich danych. Klient decyduje także czy chce otrzymywać biuletyn informacyjny z naszej strony www.

 

2. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep Centrum Papieru oraz Grupa Allegro Sp. z o.o. oraz na przetwarzanie przez Sklep Centrum Papieru oraz Ceneo SA, swoich danych osobowych w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie Centrum Papieru (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

 

3. Katalog produktów prezentowany w tym serwisie nie stanowi wiążącej oferty do momentu potwierdzenia cen przez naszego pracownika.

 

4. Zdjęcie produktu lub jego opis techniczny zamieszczone na stronie internetowej mogą się nieznacznie różnić od stanu faktycznego.

 

 5. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego.

 

6. Korzystanie z niniejszej witryny oznacza akceptację Regulaminu.

 





Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.

Dotacje na innowacje